Monday, 30 May 2011

~selamat ulang tahun kte yg pertama ...

30 Mei...
selamat ulang tahun 'sayang'..hehe..cewwaahhh...
rse akn rugi klo xpost entri ari ni..
sbb ari ni ulang tahun kami yg pertama..
baru setahun jagung kami berdiri..
harap sape yg bce blog sy ni jgn ingt ari ni ulang tahun sape2 ye..
mcm semlm.,sy post 'selamat ulang tahun kte yg pertama' kt fesbuk..
perggh..,rmai la plak kn yg komen..xla ramai,2org je pon..
diorg ingt sy post hepi anniversary plak..
haha..mane ade la..
ari ni besday batch 23 UPSM ktorg adik beradik smua yg 2nd year nk masuk 3rd year ni..

 bkn ulang tahun bersama pakwe or makwe..
xde semua tu..haha..
byk suka dan duka yg kami lalui bersama kt sini..
menimba ilmu..dan byk lg la..
xleh cter byk2..haha..

[van yg mempunyai 1001 memori di dlmnye]

[kete ferra yg hebat,menjelajah 3negeri uoolllsss]

tu je..yg selebihnye ade kt dlm memori yg xkan didelete or format..
biarkan ia terus kekal dlm ingatan smpai ble2..
insyaAllah..

[~ukhuwwah itu indah~]

*************************




6 comments:

Sya_Mimi said...

hahhahahah.. good2 syiqoh... luv u so much..mmmuuaaahhhh... epi besday... sori xigt...

cikah said...

hehe..luv u too mimi..!! <3 <3 <3...

Yusuf said...

tapi aku dh delete memori la... cuma tinggal sikit2 je lagi yg tak leh lupa...hahhaaa

cikah said...

alaaa...,awat gitu nye usop??? hahahha...yg mne ko xleh nk delete ag???

yusuf said...

pasal keta tu sbb masih baru lagi...hahaha

cikah said...

huhu...ak rse ko mmg xleh lupa psl kete tu..,sbb ko yg bwk kannn....nyawa diujung teloq...bkn di tanduk da...